Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Anna Gudmundzon - 27 januari 2011 08:54

Ja då var det Torsdag morgon , barnen är levererade på dagis.

Vad skall man göra nu då, ja mer än att plocka undan frukost bädda sängar o je hund o katt mat.

Igår trodde man ju att våren var på väg solen sken o det var behagligt.

I dag är det -13 g och Frosten ligger som bara den utanför fönstret.

Jag har startat brasan för att slippa frysa här inne.

Men Hjälp hunden skall ut o kissa……..

Skulle bara vilja släppa ut han i trädgården, men det fungerar ju inte riktigt så.

 

Nähä bara att at på sig skidkläderna o stövla ut med honom sen……

När skall våren komma, har ni börjat se några tecken på VÅR?

När kommer våren?

När börjar våren…..den frågan tror jag alla ställer sig just nu!

 

 

Tror ni det går att sätta frö o plantera om man

värmer upp växthuset eller är det förtidigt ?

Ja frågorna är många o man vill bara komma igång med allt trädgårdspyssel….

Presentation


Här kan ni följa mig Anna 36 år bland min utmaning med att buta branch

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards